GEWOON GOED GEREGELD
Bij een behandeling komt behoorlijk wat administratie kijken. Dat is nodig, maar het is niet jouw zorg. Dat is mijn motto als medewerker van het secretariaat. Ik vind het fijn dat ik achter de schermen kan zorgen dat alles soepel loopt, zodat het team zijn werk goed kan doen. En jij en je behandelaar zich kunnen concentreren op jouw behandeling.
Het allerbelangrijkste vind ik dat jij een warm welkom krijgt bij onze praktijk. Dat zit in allerlei kleine dingen die écht verschil maken. Een vriendelijk woord of een snel antwoord op je vraag vind ik vanzelfsprekend. Het zorgt ervoor dat jij je in alle opzichten gehoord en gezien voelt. Ik word er blij van als ik cliënten en teamleden kan helpen met onder meer het plannen van intakes en afspraken en het snel beantwoorden van vragen. Ik hoop dat dit helpt om je thuis te voelen bij onze praktijk. Want dat is een belangrijke basis om een succes van je behandeling te maken.
Heb je een probleem, vraag of hulp nodig? Maar weet je niet of een psycholoog iets voor je kan betekenen en of je een klik hebt met de psycholoog? Onze visie is dat iedereen een probleem gratis moet kunnen voorleggen bij de juiste hulpverlener zonder dat direct de meter begint te lopen.
Lees verder >
Jij staat centraal. We beginnen met een kennismaking en intake om vervolgens tot een diagnose en behandeldoelen te komen. Het is belangrijk dat je voor een psycholoog kiest die je vertrouwt en waar je een ‘klik’ mee hebt. Jij kiest zelf of je door wilt gaan met de behandeling.
Lees verder >
De behandelkosten die gehanteerd worden in onze psychologiepraktijk kunnen, afhankelijk van je zorgverzekering, (gedeeltelijk) achteraf gedeclareerd worden bij je zorgverzekeraar. Informeer daarvoor bij je eigen zorgverzekering naar de voorwaarden.
Lees verder >