Klachten- & geschillenprocedure

Je hebt een klacht of een geschil.

Klachten- en geschillenprocedure

Wat kan je doen als je een klacht hebt:

Wij doen onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zo zijn dat je ergens niet tevreden over bent of dat er iets mis is gegaan in de communicatie of in jouw behandeling. Natuurlijk horen wij dat bij voorkeur direct van jou zelf en zoeken we samen met jou naar een oplossing.

Wij maken een verschil in de procedure voor het indienen van een financiele klacht en een zorginhoudelijke klacht. 

Bekijk onderstaande stappen die je kan doorlopen:

Ik heb een financiële klacht:

Heb je een klacht over je zorgnota?

Bekijk de 2 stappen op welke manier je een klacht kan indienen.

STAP 1

Uitsluitend als je rekening via Infomedics hebt gehad, kan je het beste direct contact opnemen met Infomedics:

STAP 2

Neem contact op met Peter Paul Coppes | Praktijkhouder

Telefoon: 085 902 58 58
E-mail: info@psychologiepraktijkvanbuuren.nl

Ik heb een zorginhoudelijke klacht:

Een zorginhoudelijke klacht heeft betrekking op de kwaliteit van de geleverde psychologische zorg. Dit kan verschillende aspecten omvatten, zoals:

  • Kwaliteit van de therapie;
  • Professioneel gedrag;
  • Communicatie,
  • Diagnose en behandeling,
  • Wachttijden en toegankelijkheid.

Heb je een zorginhoudelijk klacht? Bekijk de 2 stappen op welke manier je een klacht kan indienen. 

 

STAP 1

De eerste stap is contact met Psychologiepraktijk van Buuren op te nemen zodat we samen met jou kunnen zoeken naar een oplossing.

Neem contact op met Melissa van Buuren | Praktijkhouder

Telefoon: 085 – 902 58 58
E-mail: info@psychologiepraktijkvanbuuren.nl

STAP 2

Kom je er met ons niet uit, dan kan je naar stap 2:

Klik op onderstaande button en meld je klacht op erisietsmisgegaan.nl.

De psycholoog

Mijn naam is Melissa van Buuren; psycholoog, vrouw, moeder, iemand die midden in het leven staat en een mensen-mens. Mijn passie is mensen helpen om te groeien of hun problemen de baas te worden. Écht luisteren naar iemand is het startpunt om verder te komen.
Lees verder >

Werkwijze

Jij staat centraal. We beginnen met een kennismaking en intake om vervolgens tot een diagnose en behandeldoelen te komen. Het is belangrijk dat je voor een psycholoog kiest die je vertrouwt en waar je een ‘klik’ mee hebt. Jij kiest zelf of je door wilt gaan met de behandeling.
Lees verder >

Tarieven

De behandelkosten die gehanteerd worden in onze psychologiepraktijk kunnen, afhankelijk van je zorgverzekering, (gedeeltelijk) achteraf gedeclareerd worden bij je zorgverzekeraar. Informeer daarvoor bij je eigen zorgverzekering naar de voorwaarden.
Lees verder >